CLINICAL PILATES

  • +pilates700
  • +pilates 470-2

Η σωστή και συστηματική σωματική άσκηση ωφελεί ολιστικά την υγεία του ανθρώπου. Πόσο μάλλον όταν είναι προσαρμοσμένη στα «μέτρα» του.
Προγράμματα άσκησης σχεδιασμένα με σεβασμό στις προσωπικές δυνατότητες και ανάγκες του ασκούμενου, που εξασφαλίζουν θετικά αποτελέσματα και εναρμονίζουν την ψυχική και σωματική κατάσταση, καθώς ολοκληρώνονται με ασκήσεις χαλάρωσης.

(Α) Έλεγχος αναπνοής
Αξιοποίηση της αναπνοής με ενεργοποίηση του διαφράγματος ώστε να ενισχύεται η δράση των εν τω βάθει μυών.

(Β) Έλεγχος κορμού
Συνειδητοποίηση της ουδέτερης θέσης και του εύρους κίνησης της λεκάνης για δραστηριοποίηση των εν τω βάθει μυών. Τοπική χαμηλής έντασης σύσπαση για τον έλεγχο του κέντρου.

(Γ) Ορθοσωμία
Εκμάθηση της κατάλληλης σύνδεσης μεταξύ κεφαλής, αυχένα, σπονδυλικής στήλης, θώρακα και λεκάνης, με σκοπό την ορθή στάση σώματος.

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΣΗΣ, ΛΟΡΔΩΣΗ, ΚΥΦΩΣΗ, ΣΚΟΛΙΩΣΗ
Μέσω των κατάλληλων ασκησιολογίων τα οποία στοχεύουν στην ενδυνάμωση αφενός των κοιλιακών και ραχιαίων μυών και αφετέρου των μυών της πλάτης και του στήθους, μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τους πόνους της μέσης και να βελτιώσουμε τη γενική και ειδική φυσική κατάσταση των μυών. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στη βελτίωση της θέσης του σώματος κατά τη στάση και τη βάδιση.

ΑΥΧΕΝΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ
Με τις κατάλληλες ασκήσεις και με την αποφυγή εκείνων που επιδεινώνουν την κατάσταση του αυχένα, ενδυναμώνουμε τους μυς του, με αποτέλεσμα την καταπολέμηση και την πρόληψη του αυχενικού συνδρόμου.

Απευθύνεται σε:
> Άτομα που έχουν ολοκληρώσει μια πρώτη φάση αποκατάστασης και πάντα σε συνεννόηση με το γιατρό τους.
> Άτομα που έχουν ιστορικό ιατρικών προβλημάτων (μυοσκελετικά, αναπνευστικά, καρδιολογικά, οστεοπόρωση).
> Άτομα που επιθυμούν να προλάβουν τραυματισμούς και να έχουν μια συνολικότερη ευεξία και υγεία.
> Εγκυμονούσες.